onsdag 8 augusti 2012

H'är kommer dagens tips=)
Detta är världens godaste mjölk som
ni bara måste smaka om ni inte gjort det innan
I våran lilla by finns den på ICA Gruvhallen

Tips nr 2 är mitt fynd på Pickaboo
Kruka i zink för endast 49:-

Och så säger jag......
Snart har vecka nr 2 efter semestern avverkats och jag
måste verkligen säga att det var länge sen jag var så
trött av att egentligen göra minimalt HM! men det
sägs ju att nya intryck tar musten ur en hihi!!

I helgen ska vi vara funktionärer på veteranmopeds rally =)
Det ska bli skoj, hoppas på fint väder bara.....

Har nyss sett Sverige vinna handbollsmatchen på OS
och nu är det strax nattinatti..
Kram på er alla
♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Nog är det så att nya intryck tar på en. Jag har tag kvar av semestern och hoppas att det fina vädret ska hinna komma ;).
Fina tips du kommer med, mjölken finns nog inte här hos oss har iaf inte sett den men verkar vara en praktisk förpackning. Fast jag som jobbar på pappersbruk ska väl sponsra mjölkkartongerna ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Snäckskalsdalen. sa...

Världens godaste dryck, "riktig" mjölk.....så gott!
Agneta kram

Katta sa...

Hejsan

Jag måste först säga att jag följer din blogg.
För det andra måste jag bara säga att jag blir glad och stolt över att du tipsar om Åsens Mjölk pga att jag har jobbat på Skånemejerierna då den fanns i en liten skala här nere i Skåne.
Och att du tycker om just den mjölken.

Kram