söndag 19 augusti 2012

Hej på er alla!
Hoppas att ni haft en underbar helg.
I går var stortjejen och tävlade med sin kompis
Hon var nöjd även om det inte vart någon rosett.
Tyvärr kunde jag inte vara med och titta=(
På kvällen var jag och sambo och mumsade kräftor hos
god vän Supertrevligt!!

OCH SÅ IDAG HAR VI.....

LEON HAR BLIVIT NYFRISERAD
AV RARASTE LILLASYSTER JESSICA♥
SÅ SNYGG KILLE

LIAM HAR BYGGT=) OCH VARIT OCH DOPPAT SIG
I SJÖN..HELA 26 GRADER VAR DET HÄR IDAG

JAG ,LEON OCH HANS KOMPIS VAR UT I
SKOGEN OCH PLOCKADE BLÅBÄR
TILL LUNCH PANNKAKORNA
MUMSIGT


KREATIVA MALVA OCH KLARA HAR
FIXAT TILL LEONS GAMLA URBLEKTA
TRAMPCYKEL- VISST VART DEN SNYGG
LEON VART ÖVERLYCKLIG OCH TJEJERNA STOLTA


THILDE HAR VARIT MED KOMPIS OCH ÄR
NU PÅ PLATS VID SIN KÄRA DATOR;)
IMORGON VÄNTAR ARBETE IGEN
SÅ STRAX SKA JAG LÄGGA MIG

HOPPAS NI ALLA FÅR EN TREVLIG VECKA
KRAM

1 kommentar:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Låter gott med kräftor du !!! Blåbären såg inte dumma ut heller och vilken nyklippt snygging...bra med storasystrar !!!

Kramar till dej !