fredag 10 augusti 2012

Tack mina söta rara tjejer för städhjälpen idag
och tack min kära syster för att duvarit så
rar mot mina sommarlovs lediga tjejer♥

Idag har vi överraskat stortjejen med ny cykel
en för tidig födelsedagspresent eftersom vi inte
är hemma när hon fyller, gissa om hon vart GLAD

Nu har alla barnen nya fina cyklar så då kanske
det är min tur nästa gång hihi!!



Kvällens tips!
En supergod öl från Usa som var sååå
god till fredagens taco.
Kram nu och ha en trevlig helg
Gabriella

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin cykel, bästa presenten man kan få. Och tack för öltipset.
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin cykel.Kul när ens barn blir glada och nöjda.Tack för öltipset.Ha en fin helg .Kramar Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Härligt med ny cykel, gillar den prickiga sadeln, en häftig detalj!! Jag behöver också en egen cykel, lånar dotterns hela tiden...fniss :-)) Såg så fina cyklar i danmark i förgår, med stora fina korgar på, en sån vill jag ha :-))

Fin usa tröja på din skatt :-)
Ha en toppenfin lördag!
Kraaaam Paula

Hem & Drömmar sa...

Vilken fin cykel, förstår att hon är lycklig.
Ha de gott, kram Ing-Britt