måndag 3 september 2012

Gokväll på er!!!
hoppas att ni alla haft en underbar måndag.
Min stora tjej älskar att bli kramad helt
tvärtom vad bilden visar =)
Oj det kanske var för att jag råka skämta och dra henne
i något kom jag på ...vilken usel mamma=(..
man får inte skämta för mycket med tjejer
i den där åldern

Vill passa på att tacka Anna för dom
fina krukorna jag fick av henne♥
varje gång jag ser kort jag tagit på våra
fönster håller jag på att våndas ihjäl över
de fula brunlaserade fönstrena.
skulle verkligen vilja ha vitt runt om
men jag varken hinner eller har ork
att fixa det...jag hatar brunt!!!!

Nu ska jag kolla runt lite hos andra bloggare
innan jag sussar...hoppas grannens kanin inte
väcker mig i natt igen med sitt stampande.
Den stackarn måste ha varit livrädd för något i natt..
kram på er
♥♥♥♥
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Kan det vara grävlingen som tydligen håller till i vårat område och letar efter mask på nätterna, som skrämde kaninen. Titta om du har några märken i din gräsmatta, vi har det. Ha det bra, Therese.