tisdag 25 september 2012

Hejsan Hoppsan!
Idag har vi gjort heldag på Universial
och det enda jag kan säga är WOW!!
Man undrar verkligen hur dom kan få till det så
otroligt häftigt. Jag har åkt grejer så jag var lila i ansiktet
när vi gick därifrån men jag är stolt över att inte
ha bangat på någon karusell=)



Gott med lite Ben O Jerry i värmen

Malva var överhettad och överlycklig när hon
hittade denna för avsvalkning

och så lite obligatorisk skräpmat

Är nu åter på hotellet och ska vila lite innan kvällsmaten
Mycket att smälta efter idag, inte bara mat.
Tjejerna är nog rätt slut också och jag kan nog säga att
vi är glada att vi väntat tills dom blivit lite större med detta
för annars hade det inte varit så mycket dom kunnat utnyttjat av det som finns
många skrikande småbarn har vi bevittnat, det lär ju bli helt
hysteriskt för dom=( Ha det så bra
Kram Gabriella

2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Oj oj vad härligt ni verkar ha det :). Fortsätt ni att njuta och fresta oss med härliga bilder...
Många kramar Ing-Britt

Mys och hemtrevnad sa...

härligt...kramis semlan