måndag 17 september 2012

Måndagen gjord♥
I går röjde Thilde och jag på hennes rum
så nu har hon lite mer space och då kanske
det inte blir så stökigt=)
Håller tummarna på de

min ♥ pappa ropade in dessa vackra stolar till mig
på auktion i går, gissa om jag vart glad, stolfreak
som jag är.



Tjejerna har varit duktiga idag.
Dom var upp och fixade Cherry själv
medans jag hade möte
och lilla gubben var också
duktig som skötte sig.

lilleman och våran lilla snyltgäst.
Systers bedårande söta lillkisse
som tydligen tycker att det är
mysigt hemma hos oss
PUSS PUSS PÅ DIG♥
Hoppas ni nu alla FÅR EN GODNATTS SÖMN
Nu haR jag bara 4 dagar kvar till semester
Kram

4 kommentarer:

Emilias Ljuva Ting sa...

Gud vilka läckra stolar. Helt underbara ju!!

Kram Emilia

Mys och hemtrevnad sa...

underbara stolar och fint rum...låter underbart med semester...kramis semlan

Hjärtruds Stuga sa...

Vilka underbara stolar, förstår att du blev glad. Så skönt det låter med semester. Kommer allt ihåg hur det var med mina barn och röjning på rummet. Varje gång hoppades jag att det skulle hålla sig men det gjorde det aldrig. Ja ja det är väl så det ska vara.

Ha det gott

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!

Läste ditt förra inlägg och hoppas trycket lättat men visst är det lycka att vara omgiven av människor och djur som man älskar och som ger värme när man behöver.

Fina stolar din pappa ropat in till dig. Och det där med att röja i rummet och hoppas att det ska bli lättare att hålla städat har jag försökt med hos Tilda ett antal ggr utan att lyckas men man ska inte ge upp hoppet så kanske jag ska gå upp för trappen och testa igen...hon är en riktig slarver av värsta sort lilla hjärtat ;).

Ha nu en fin dag, kram Ing-Britt