söndag 9 september 2012

Nu sitter jag här och huttrar efter att ha varit i Sala
på frieser utställning sedan i morse..
I går kväll firade vi sambon med lite middag med
go mat, oxfile från Karsbo med råstektpotatis
och gott vin=)



Det var spännande på utställningen tyckte både
tjejerna och jag och mysigt att få vara ensam med dom lite♥


Många stiliga hästar fick vi se


Det här är min kusins häst Adriana som var med


Och snacka om att det går undan då dom visar upp dom
killarna /handlers som springer med hästarna
måste ha en otrolig kondis



Ha nu en mysig söndag eftermiddag
Kramiz

2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Så mysigt ni har det runt bordet och vilken god middag sen.
Dom där hästarna är bra snygga med sin långa man.
Rom kan jag rekommendera men fortfarande är Barcelona min favoritstad.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka vackra välskötta hästar, man ser krafterna och förstår varför det heter hästkraft!
Agneta kram