torsdag 4 oktober 2012

Go kväll!!

Nu är det nedräkning till hemresan...imorgon em
bär det av hemåt från NewYork.. I går kväll var vi och
käka på en gammal trogen restaurang Rodeo, lika gott som alltid.


Innan vi gick igår hade vi en nästan magisk vy
från vårat rum som jag måste visa er..

Och så visar jag min fyndade tröja
jag tycker om den..

Idag på förmiddagen var vi upp till Dakotabuilding för Malva ville
se vart John Lennon vart skjuten, en lite udda önskan från en 9 åring
kanske men vi pratade om det innan vi åkte så hon tyckte att det skulle
vara intressant

Sen gick vi in i CentralPark för att kolla på minnes
grejen över honom


Jag bara älskar den här fontänen den är sååå vacker

Sen tog vi tunnelbanan till Brooklyn och ConeyIsland
Massor av judar och vi var det där. Vi tog en lunch på Nathans
som ska ha den bästa korven i usa???
Nöjesfältet var sunkit i våra ögon då man har Floridas i
minnet men tjejerna ville änd¨å åka en karusell


På vägen hem hoppade vi av på CanalStreet och gick till Chinatown
och provkäka Dumpling som jag aldrig käkat förr
riktigt gott tyckte vi alla

 
Sen traska vi vidare och va till Paul och Frank affären
och våran favorit chokladaffär  sen var Malva till Macys
och inhandla sig en Justin parfym
Tjejerna har gått hela dagen utan att gnälla
och jag är mycket imponerad
Ses snart alla vänner!!
Kramizar

1 kommentar:

Hem & Drömmar sa...

Vilken resa ni har gjort, ett minne för livet...
Hoppas resan hem går bra.
Kram Ing-Britt