fredag 12 oktober 2012

God Morgon!
FREDAG...känns som ett härligt ord...högst på önskelistan
står sovmorgon i mörrn...
I går kväll var jag hem till min vän som varit å snäll
att hjälp oss med pållen då vi var borta....hade faktiskt
tagit mig tid att baka lite kakor med kärlek ♥ och placerat
i denna bedårande 2 våningsburk som jag hittade på
Åhlens, guuu så mycket snyggt dom har där.
Det var trevligt med en liten pratstund med henne också
för det var länge sen jag hann med det=)
Nu ska jag ta och åka till arbetet och se vad denna
dag bjuder på;)
Ha en underbar fredag
Kram

3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Vilken fin gåva till din hjälpsamma vän. Både superfin burk och sen filld med hembakta kakor mmm kan inte bli bättre :).
Visst har de mycket fint på Åhlens.
Ha en mysig fredag, kram Ing-Britt

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken fin tackpresent! Om du vill kan jag passa hästen nästa gång.....fast jag vågar inte.
Agneta kram

Mys och hemtrevnad sa...

ååå vad jag blev kär i den burken...vill åka till stan nu...bums...genast...och se om det finns sådana på vårt åhlens i borås oxå....kramis semlan