söndag 7 oktober 2012

God söndagkväll!
Jisses så trött man blir att resa hem..ingen sovmorgon vart det
imorse heller precis=( men det är livet.
Jag måste ge en super kram till alla er som uppvaktade
oss då vi kom hem igår...hade absolut inte behövts
men så klart vart vi jätte glada.
Min moster och morbror kom tom till Arlanda
med champagne fast vi landa på en lördagmorgon
klockan 7=)
♥kram♥
Killarna vart glada att vi kom hem och mamma vart
nog väldigt glad över att vi kom hem och tog över..
Det blir inte många lugna sekunder med 2 smågrabbar=)
Nu känner jag mig förkyld och lite halvhängig
men imorgon är det bara att köra huvudet i sanden och
arbeta igen..
Må så gott alla!
 

Pappa hade gjort världens finaste och goaste tårta




1 kommentar:

Hem & Drömmar sa...

Fina blommor och vilken fin tårta sen, hälsa din pappa och säg att jag är riktigt imponerad.
Så skog att bli så väl mötta när ni kommer hem från er resa...och bröllop.
Ha nu en fin start på veckan, kram Ing-Britt