lördag 27 oktober 2012

Hej på ere!!!
Vilken kall och härlig dag vi har ♥ har gått långpromenad
med hunden och hållt på lite i trädgården på förmiddagen.

I går kväll sov Malva i stallet och Thilde var på trav med
dom som har vårat stall..satt uppe länge och vänta på
henne och nu är jag TRÖTT efter att varit upp i ottan
Undrar just om man skulle ta en tupplur  =) för här
är tystare än vad det varit på länge hihi!! grabbarna åkte
med tjejernas farmor och farfar till hembygdsgården

Har fått min fina lykta från perfectHome partyt jag var på..det var ett
hänge med också men jag ska vänta med att sätta upp den tills rummet blir klart

Detta är svarta fåret på Dunderbo..hatar verkligen vårat stora rum..URK!
Har på fm varit och inhandlat målartvätt och kvistlack så nu ska
jag ta tag i detta UGLY rum..jag ska försöka muta Thilde att
hjälpa mig..

I morse då vi hade morgon vaka så tränade vi så att han skulle
kunna skriva sitt namn=) Gissa vem som var överlycklig
då han lyckades...duktig kille
Må nu så gott hela lördagen lång
Kram

2 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Låter som om du har haft fullt upp, jag hoppas att du unnade dej en liten stunds vila!! Härligt att kunna skriva sitt namn alldeles själv! //kram maria

Malin sa...

Åh, Perfect home har så mycket fint!! :) Skickade faktiskt in papper för att bli säljare för Perfect home häromdagen! Såå mycket fiiint! :)