torsdag 11 oktober 2012

Mina nyinköptakryddor visst är dom söta=)

God Morgon!
Tänk att nu har man jobbat en halv vecka då...
Känns helt okej och jag känner mig nöjd med
att vara hemma men i helgen när man
får mer tid över så börjar det väl dra i resetarmen
igen förmodligen, det brukar iallafall vara så.

I går kväll var jag med små kidzen på gympa och det gillas
Thilde var upp själv till stallet och red med min kusin.
Jag har lite svårt att släppa de stora barnen känner
jag hm jobbig känsla det där att man inte längre har
eller SKA ha full kontroll över allt dom gör...
eller främst så är det väl då det gäller Malva
som jag fortfarande tycker att hon är så liten♥

Idag skulle hon cykla med kusin hem till en kompis
och genast så blir det lite så där jobbigt för mitt mamma♥
att vara på annan ort och inte ha koll riktigt..ska
man ringa och kolla av att dom kommit fram osv
eller är man bara pinsam då..
Svår avvägning..
Nej nu ska jag sminka på mitt trötta
ansikte lite och se om jag kan se
lite lite piggare ut...ops nu kom kidzen upp också 05:49...
Kram på er


Mina favoritisar sparade till helgens film

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina kryddburkar, roligt med nya spännande sorter. Ring och kolla du, dom fräser lite men innerst inne vet dom att man ringer för man bryr sig. Järnkoll som inte märks är bra.
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Vilka härliga kryddburkar. Har ni testat någon ännu?
Det där med att inte kunna släppa taget om barnen känner jag allt för väl igen. Jag hade garanterat ringt och kollat till barnas förtvivlan men de vet då att man bryr sig iaf :).
Ha nu en fortsatt bra vecka, kram Ing-Britt

Kristina sa...

Godmorgon!
Ja, det är svårt det där! Jag har också svårt att släppa kontrollen men ibland måste man. Jag är nog den pinsamma typen, men jag får bjuda på det! Wow vilken tårta din pappa gjort! Vad duktig han är, är han konditor kanske?
Ha en bra dag!
Kram!
Kristina