måndag 1 oktober 2012

sista dagen i Orlando


Hej på er!
Då har vi avverkat våran sista dag i orlando.
Vi har varit på Premium Mall och Florida Mall
och shoppat och på em badade tjejerna i poolen och
fick lite sista sol på sig inför den långa vintern hemma

Lite mys i bubbelpoolen med drink hanns det också med=)


Tjejerna var så snälla mot mig idag och hade köpt
varsin present till mig
mina♥


På kvällen åkte vi till universial City Walk
och gick på HardRockCafe och käka
Lika goda hamburgare som vanligt


Dom hade masor av mysiga affärer därute och tjejerna köpte vrsin ny plånbok
Imorgon blir det frukost sen tar vi flyget
till NewYork
Min favorit stad
Jippey!!!
Ha en trevlig arbetsvecka
Kram


















2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Mysiga bilder och fina smycken du fått, halsbandet var ju lite kul :).
Ha nu en bra resa idag och NewYork hoppas jag få uppleva nån gång. Vår arbetsplats har en lägenhet på manhattan som vi har tillgång till så kanske kanske...:)
Kramar Ing-Britt

Snäckskalsdalen. sa...

Ååååå, så härligt ni har det och jag ser två små, jag menar stora, flickor som trivs som fiskar i vattnet. Gulligt med mamma present!
Agneta kram