söndag 14 oktober 2012

söndag morgon.....

Köpte två söta ljushus på Pikaboo igår♥


GodMorgon Världen!!
Ute regnar det och dom hade tydligen lovat ev snö på vädernyheterna, känns
inte riktigt OK. I går va jag och Leon och hans kompis till badhuset...
Va sen till Pikaboo för att handla lördagsgodis och vips hamna det lite mer
i korgen=) På kvällen käka vi tacos och några vänner kom hit ..
Idag ska vi och gratta tjejernas stora kusin Carro och hennes
bonus flicka Elida och vi skulle tydligen bli bjudna på smörgåstårta
MUMS!!!
Nu ska jag och lilleman ut i skogen på promenad med vovven
Ha en bra dag!


3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint ljushus, och mysigt med skogspromenad. Snö vill vi inte ha än!! Usch och fy, hoppas dom spått fel.
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Snööö!!!! Det måste vi protestera mot, fast jag tror inte vi rår påt ;).
Vilka söta ljushus. Ska försöka leta reda på mina men de har på något vis försvunnit.
Ha en fortsatt bra söndag, kram Ing-Britt

Kristina sa...

Visst är det konstigt det där, att det alltid hamnar massa oplanerat i varukorgen....hihi! Men du gjorde ju rätt.....så fiina de är ljushuset! Och för att inte tala om kakburken från Åhlens....så fiin. Jag hade blivit skitglad rent ut sagt om jag fått den, och dessutom med hembakta kakor! :)Måste nog ta en tur till Åhlens, var flera månader sen jag var där.
Önskar dig en fin kväll Gabriella!
Kram Kristina