fredag 30 november 2012

♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Äntligen helg igen
Eller ärligt så spelar det faktiskt inte så stor roll nu
jag älskar mitt nya jobb och jag har nästan mer lugn
i veckorna än på helgerna ibland hihi!!
Idag var jag och hämtade nya tapeterna så jag
hoppas att jag får lite tid över att börja dona med det.

I kväll vart det tacos till kvällsmat till alla barns
glädje och grabbarna la sig tidigt för dom var
uppe och tjoa redan 5.30 imorse och var
nu trötta..tjejerna har haft sparkrace så
malva ligger och pustar i soffan medans
Thilde vart kvar hos sin moster
Nu ska här njutas
go kväll på er



2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Så himla skoj att du trivs så bra på ditt nya jobb.
Själv tar jag med mig familjen tidigt imorgonbitti och åker på Stockholm horse show. Ska bli så kul och jag ser även fram emot hotellfrukosten som jag älskar :).
Ha nu en fin adventshelg, kram Ing-Britt

Mys och hemtrevnad sa...

vad härligt att höra att du fått det bra på ditt nya jobb! Ha en underbar adventshelg...kramis semlan