tisdag 13 november 2012

Det blir inte bättre.....=(

God kväll!
HOPPAS ATT NI ALLA HAFT EN UNDERBAR DAG♥
HÄR HAR NR 4 DÄCKAT I MAGSJUKAN,INTE KUL ATT
VARA MAMMA NU...NÅGON SOM VILL BYTA HIHI!!

MEN DET ÄR SÅ DET ÄR

MALVA SKA IALLAFALL TILL SKOLAN IMORGON
FÖR DÅ HAR HON OCH JAG PASSERAT 48 TIMMARS
KARENSEN=) MEN BLIR ÄN DÅHEMMA MED LEON ,SKULLE
ÄNDÅ VARIT HEMMA HALVDAG FÖR MÖTE SÅ
THATS IT

IDAG SKA JAG BERÄTTA OM VILKEN KLUMPIS JAG ÄR
JAG TYCKTE ATT JAG VAR SÅÅÅÅ PIGG PÅ
EFTERMIDDAGEN IDAG OCH JAG LOVAR DET
VAR LÄNGE SEN JAG KÄNDE SÅ.
JA SÅ DÅ TÄNKTE JAG ATT EFTERSOM ETT BARN
SATT VID DATORN OCH ETT SOV
SÅ KUNDE VÄL JAG BÖRJA ATT KVISTLACKA RUMS TAKET
SOM EN APA KLÄTTRA JAG RUNT PÅ DIVERSE SAKER
OCH VIPS KLEV JAG ETT SNESTEG
OCH FOR I VÄG OCH SLOG I RYGGEN I RUMSBORDET
OCH VART LIGGANDE OCH FICK INGELUFT
MED KVISTLACK RINNANDE ÖVER HELA MIG
VILKEN SYN
JAG HAR SÅ SATANS ONT NU SÅ
JAG VET INTE OM ETT REVBEN HAR GÅTT
SÖNDER..
LITE SYND ÄR DET VÄL OM MIG NU;)

 

Men nu har jag en bok som ska läsas

En go katt att mysa med

en god köttgryta att äta(långkok hela dagen)

Och en frisk malva

Så vad gör det
♥♥♥♥
Sov gott ni som kan!

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, jag tycker jättesynd om dig och hoppas att du inte har för ont, men jag känner igen mig så.....det kunde varit jag likaväl. Nu får du ta hand om dig och läsa boken och bara njuta!
Agneta kram

Krusidull sa...

åh stackare med både magsjuka o ond rygg. De där med kvistlacken skulle kunnat vara jag som råkar ut för det mesta...
Krya på er på Dunderbo
Krusidullan

Mys och hemtrevnad sa...

förlåt att jag ler lite i mungipan, men kan inte låta bli...det såg nog rätt roligt ut!Hoppas att du inte har allt för ont och att ni kryar på er allihop! kramis semlan