lördag 10 november 2012

Endast 4 mille♥

ibland skulle jag bara vilja flytta in .......
om man ändå hade ideer och tid
som vissa......
Titta och njut♥





Underbart fint va!
Har idag haft tjej mys med mina döttrar♥
Vi har tagit en välförtjänt shopping tur till Avesta
och inhandlat farsdagspresent.
Käkade också lite thaimat MUMS!
Det är ganska påfrestande för våra
egna barn med två småttingar i huset som
far runt som virvelvindar=) inte en lugn stund
inte en sovmorgon...dom är ändå tappra
och förstående för det mesta men ibland
måste dom få lite guldkant ensamma
med sin mamma....svårt att förklara för
någon som inte är i samma sits;)
Nej nu ska grädden fyllas på i
potatisgratängen
Ha det gott!

8 kommentarer:

Eva (pojkarnas faster) sa...

Det är väl självklart att de måste få ha egentid med sin mamma <3 Det begriper väl alla! :) Tufft att huxflux få två småbröder, men ni gör en behjärtansvärd insats allihop!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

tusen tack Eva, dom orden värmde..kram

Anonym sa...

Du är så duktig, och jag vet att du gör allt med hjärtat!

Smultron på ett strå sa...

Jamen så fint! Taklampan med tygskärm är ju underbar! //kram maria

Anonym sa...

Jag tror att vi först och främst måste lära oss tycka om vårt eget och inte hela tiden drömma drömmar som inte kan uppfyllas. Man ska nog ta vara på det man har i stället, drömma är aldrig fel man alltid tycka andra har det bättre kan bli jobbigt. Kram påre..../nina

Anonym sa...

Jaaa du nog vill man ha mer tid allt, och kunna göra det där man aldrig hinner. Jag tycker du fixar allt bra jag:) och du det där huset har alldeles för stor tomt att sköta;)hihi man får hitta ngt negativt med det positiva:)

Kristina sa...

Hej goa du!
Wow wow säger jag bara! Vilket underbat hem! Me ni har det fint och hemtrevligt också!
Helt rätt, dina döttrar måste ju få lite egentid med dig. Dom verkar ju så duktiga med småkillarna! Jag förstår precis vad du menar, har varit i samma sits fram till i våras. Vi har haft en fosterflicka som vuxit upp här men nu har hon flyttat till eget bo. :)
Ha det finfint!
Kram Kristina

Malin sa...

Underbara inspirationsbilder! :)