onsdag 7 november 2012

God kväll alla vänner!
Är helt vimsig i huvudet efter en vimsig dag på jobbet
Jag kände mig som Ulla Bella och telefonerna ringde
samtidigt som patienter skulle betala jag såg säkert
helt vild ut hihi!!
Men sen vart det bra allt.
Var med Malva på utvecklingssamtal och jag kan
bara säga att jag är sååå stolt över mitt ♥
Var sen till posten och skulle hämta en ny brevlåda
trodde jag men då hade Johan överraskat
och beställt en ny form från Leila till mig
GLAD♥

softade sedan ner med lite mysläsning
och lite glögg♥


Stackars Thilde vart nockad av hästen idag så hon
fick en blåklocka, dom där hästarna

I morgon ska jag jobba första dagen på nya kliniken och gissa om det ska bli spännande
Sen ska jag och Liam på utvecklingssamtal-sista mötet för veckan TJOHO!
Ha nu en god natts sömn
Kram

3 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Glöggmys det låter härligt !
Vilken vacker "brevlåda"..hi hi..dom formarna är så fina !!

Kraaaam

Hem & Drömmar sa...

Vilken snäll man du har :). Och så gott med glöggmys, har inte smakat gläögg ännu iår vilket är ovanligt för mig.
Stackars lilla Thilde, hoppas hon inte har för ont.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Mys och hemtrevnad sa...

ullabella syndromet drabbar nog de flesta då och då...ler...kramis semlan