torsdag 22 november 2012

God kväll!
Så har snart en vecka gått igen. Det har varit såå skönt att
ha lediga förmiddagar;) men imorse var det fullt upp med
tandläkarbesök för tjejerna, lämning av malva på skridskoplan
i Fagersta och utvecklingsamtal för skolkillen sen hem
till hunden för en promenad innan arbetet kallade.

Nu börjar jag få tillbaka lite energi känner jag och
saker och ting börjar ordna sig hoppas jag om
inget går alldeles på tok men det tror jag inte
vi behöver landa i en vardag som känns
acceptabel♥

I går hade mammsen varit ner med nya gossockor till mig
och jag vart såå GLAD

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa sista sidorna
av boken, Femtio nyanser av honom
Verkligen en speciell bok men bra
rekommenderas varmt hihi!!
God natt på er!


1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Å de såg verkligen gosiga ut!

Kram Lotta