måndag 26 november 2012

gOD mÅNDAG kVÄLL!
Vilken Härlig måndag=) slutade redan 13:55
gissa om det var härligt. Killarna och jag åkte
och låna lite tapetprover...hjälp mig gärna med ett litet råd
Ska ha en vägg som är i vit råpanel också.

Idag fick jag vara med på lite klassundersökning på
jobbet och det var riktigt skoj och något jag aldrig
gjort förut..Love Kidz♥
Dom fina "ljusstakarna" ovan köpte Thilde
till mig igår då hon var med syrran till Ikea
visst är dom fina

Gjorde lingonkrans med små skidor igår

Revbenet värker inte hela tiden nu så igår måla jag lite tak
ska bli härligt då det blir klart

Fick en fin sak av syster och Per som jag målat i kväll
me♥

Och som sagt tar gärna emot lite smakråd av alla er
där ute och ni kanske har tips på någon annan
tapet som passar i ett vardagsrum

Oj vilket rörigt inlägg men nu är hjärnan trött
må gott!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina tapeter....gillade dom jätte mkt!!! 2 an skulle nog passa fint i vardagsrummet =) svårt när alla är fina! Blev lite sugen att kolla närmare på 3 an....undrar om den skulle passa fint i Nellies rum tro? Var kommer tapetproverna ifrån?
Kram Sofia

Anonym sa...

3, 4 eller 5 röstar jag på!