lördag 17 november 2012

lite jul in på Dunderbo♥

Ännu en grå dag har smygit förbi....
min arma kropp tog sig ut och plockade lite lingonris
men det räckte bara till två små kransar men
bättre än inte några alls. Vid den här tiden förra
året tror jag att jag hade gjort minst 10 jättestora
kransar...
Ja en till mig och en till syster måste göras innan
första advent så jag får ta mig själv i kragen=)

Jag och Thilde var in på

och köpte ett juleljus också
känner absolut ingen julfeeling
alls men jag hoppas att den kommer
♥♥♥♥
Må så gott
Kram
 




2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

God kväll i stugan!
Så fina små kransar du knopat ihop men jag måste nog säga att jag tycker du ska ta det lilla lugna ett tag framöver så ska du se att julfeelingen kommer som ett brev på posten :).
Ha de gott min vän och ta hand om dig, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ingen julfeeling här heller, men den kommer nog i dec. Att du klarade göra små kransar var inte dåligt, du får vara rädd om dig.
Kramar
AnnaMaria