måndag 19 november 2012

ny fin ring


God Måndag morgon♥
Så härligt att sitta här vid köksbordet
och det är nästintill knäpptyst i huset
Ska snart  klä på mig och gå ut en långpromenad
med Ozzy och njuta.
I går eftermiddag var jag och pysslade lite med
några av mina gamla jobbarkompisar
Så härligt att få pyssla lite.
Annika som vi var hos håller på och pysslar
med allt möjligt och jag var bara tvungen
att inhandla denna silverring som hon gjort♥
Den är gjord av samma sked som min mormor
samlade åt mig då jag var liten
'Go och fin va!
Hoppas att ni alla får en ljuv vecka
kram
Gabriella

2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

God morgon!
Vad kul att samlas och pyssla tillsammans. Ringen var väldigt fin och extra kul att det var samma sort som du har sedan liten.
Ha en bra start på veckan och hoppas du känner dig lite bättre.
Kram Ing-Britt

Kristina sa...

Godkväll!
Åh så fin ring, förstår att den känns extra betydelsefull! Och fina kransar har du gjort! :)
Men usch vad jobbigt ni har haft det med maginsluensor och allt! Hoppas det är bättre med ditt revben, tur att det inte hände dig nått värre, även om det var illa nog! :(
Ha det så fint Gabrilella!
Stor kram!
Kristina