fredag 16 november 2012

Önskar mig till jul
Från GudrunSjöden

Fredag Igen!!
Vecka nr 47 vart ingen höjdarvecka=(
Magsjuka hos 4 i början av veckan
Pajat revben och ambulansfärd på tisdagen
och nu i dag var det dax för en till
insjukning i maginfluensa
SUCK!!!!
Har till råge på allt stallhelg nu
men det får bli som det blir
själv kan jag inte mocka iallfall..
I kväll vart det hemgjord pizza
och julmust=)och snart ska det bli tidig
kväll för griniga barn=)

Nästa vecka börjar det jag sett fram
emot länge...2 skift på min
underbart fina nya arbetsplats.
och pricken över i:et blir att jag
får någon timme med egen tid
på fm innan jag börjar jobba
♥LJUVLIGT♥
Ha nu en riktigt
HÄRLIG
helg och ta hand om varandra

3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Men du vilken otur ni haft. Att kvistlacka sig själv kanske är bra mot åldersfläckar men borde finnas mindre onda sätt att fixa det på ;) hihi...
Nejdå klart jag tycker synd om er med magsjuka och allt.
Vad fina bilder de där reklamfotona är.
Ha nu en bra helg, kram Ing-Britt

Smultron på ett strå sa...

Låter som att du har haft en riktigt tung vecka, hoppas helgen och kommande vecka blir bättre! Kram på dej//maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Usch vilken vecka, hoppas alla är bättre nu. Men revben brukar kännas ett tag. Jättefina kläder, hoppas tomten läser bloggen.
Kramar
AnnaMaria