torsdag 20 december 2012

Bild källa http://housenumber11.blogspot.se/2012/12/sa-enkelt.html?showComment=1355979620267

GodMorgon!!
Alla barn sover än och det är ljuvligt tyst i stugan
har legat i sängen med en kopp kaffe och bloggat runt lite
tänk vad alla hinner med så här innan jul..
Hittade detta pyssel ovanför som jag tyckte var underbart
ska visa tjejerna så kanske dom kan ha lite pysselverkstad=)

Idag ska jag ägna min fm med att vara med Malva i skolan
istället för att julstressa, det stog på hennes önskelista
så kan man glädja henne med så lite så ska man väl
försöka tänkte jag♥

Nästa år tror jag att jag ska ha lite semester innan jul
känns som huset är i kaos nu och alldeles för lite
julpimpning har ägt rum,,men så har våran vardag varit
lite upp och ner tröstar jag mig med...
det blir en jul ändå var så säker
Kram nu på er alla♥

6 kommentarer:

House number 11 sa...

Gulliga du!
Önskar dig och dina flickor en fin dag!
Kram Jenny
Och vilken underbar blogg du har!

Tina sa...

De där granarna är så gulliga, jag gjorde mig också ett par i helgen!
Visst är det skönt med ledighet, jag börjar min idag!

Ha det gott!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kaos här också, ledig idag men jobbar imorgon. Men det vi inte hinner gör vi efter jul. Jättefina granar, perfekt pyssel.
God jul kram till dig
AnnaMaria

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Jag önskar dig en riktigt fin jul!!! Kram Anna

Snäckskalsdalen. sa...

Det låter så stillsamt och mysigt och granarna var ju verkligen jättefina. Enkelt och ursnyggt på en gång.
Agneta kram

Smultron på ett strå sa...

Jättefina granar - önskar jag tog mej tid med pyssel, men tiden räcker inte till allt man vill göra! Hoppas att allt är bra med dej, mina tankar går till dej!//kram maria