tisdag 4 december 2012

GodMorgon!
Snacka om att kylan slagit till och det blir ju nästan magiskt ute
I går kväll då jag kom hem från jobbet försökte jag fånga
magin i fenomenet "lyktstolpe" som blir då det är
riktigt kallt, min kamera är sig inte riktigt lik men jag
fick till en suddig bild iallafall
Visst är det MAGISKT vackert

Idag ska jag försöka fixa lite juklappar så att
mitt stressade jul♥ kan lugna ner sig
Tyvärr har jag noll jul feeling i år men det är
alldeles för mycket av annat som tar upp mitt huvudbry
så det är väl så här det kommer bli, inget tt göra åt
med andra ord men det är en skum känsla för
ett julfreak som mig hihi!!!
Ha nu en riktigt härlig tisdag


2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

än finns det tid för att julkänslan skall infinna sig...kramis semlan

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Åh vad härligt med snö, hoppas vi snart har det här oxå...dom har lovat framåt morgondagen :).
Jag har inte heller hunnit med att få någon julkänsla än men hoppas den snart infinner sig.
Kan tro att dina tjejer velat till globen men er resa var nog värd den uppoffringen många ggr om även om de i nuet inte vill inse det.
Ha de gott du fina, kram Ing-Britt