onsdag 5 december 2012

God kväll i stugan!!
Vilket riktigt busväder jag fick ratta hem i nu på kvällen...
Har ni sett vad fint amaryllisen slagit ut som jag fick
av svärmor, länge sen jag hade en sådan sist
Missade malvas fiol konsert i kväll..snyft men jag fick en
bild på en nöjd tjej efteråt i stället som fått håret lockat
av stora syrran
Nu ska här kollas lite på tv sen blir det väl ett kapitel
ur "Femtio nyanser av mörker" jag säger en gång
till=) har ni inte läst dom så MÅSTE ni göra det
ha en go kväll
 ..

2 kommentarer:

malva sa...

jag älskar dig mamma!du är bäst i hela världen det finns ingen bättre,snällare,finare,underbarare,älskade mammma för du är bäst och jag älskar dig mest i hela världen♥♥♥♥för mig betyder min familj altt i världen! du är världens bästa mamma allt i mitt liv!!!:)♥♥♥♥♥

Hem & Drömmar sa...

Så fin hon är lilla Malva och väldigt gullig med sin rara kärleksförklaring här åvan, kan tro att du är en stolt mamma.
Ha de gott, kram Ing-Britt