söndag 23 december 2012

GodJul på er alla

Det är jag och tomtenissarna uppe..............
Tänk om man ändå kunde sova när man fick..vart väckt vid 5 sen gick det omöjligt att somna om
♥♥♥♥♥
Idag ska det lagas mat och röjas lite här på Dunderbo
Alla klappar ärinslagna och det är ju ett + iallafall
Gårdagen rusade förbi och på em var vi till Västerås
i den hysteriska julhandeln...hade tänkt att
det skulle bli mysigt och att vi skulle fika lite och så
men ......blir Crazy av sånt där , att man aldrig lär sig.

Innan jag nu gör lite jul tänkte jag tipsa er om en affär
i Avesta som jag inte ens visste att den fanns
Den ligger snett mot bibblan fast på andra sidan
och heter A.S. Homeyard sjukt snygga saker
hade dom.....
God Jul på er alla nu
liten som stor
ta hand om varandra♥
Kram
Gabriella
 

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

♥God Jul♥ till dig och din familj
Kramar
AnnaMaria

Kristina sa...

Ja, tänk att man aldrig lär sig!
Men jag tycker det blir lättare att släppa på mycket annat med åren....typ städning osv...allt behöver inte vara tipptop....man måste lära sig njuta ändå!
Stor kram!
Kristina