fredag 4 januari 2013

Då var det ledighet igen då♥
Var in på en nyfavorit butik för mig
Min syster har nu ett paket ligger och väntar
därifrån och så unnade jag mig själv ett
litet mysigt ljus..
Skulle kunnat och velat unna mig mer men januari är januari

Nu ska vi grilla lite hamburgare med coleslaw och hallomi
sen blir det slapp i soffan med film
mys på....
 

Vet inte riktigt adressen.. men den ligger på
andra sidan bibblan i Avesta
rekommenderas verkligen
och sååå trevlig butiks innehavare


2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!

Vilka fina hästar du visar i förra inlägget och det var en härlig man.

Kul att hitta nya favoritbutiker att kunna gå runt och få inspiration i även om man inte handlar en massa.

Önskar dig en fin helg, kram Ing-Britt

Smultron på ett strå sa...

Kul att bli trevligt bemött i en butik, det gör stor skillnad på hur man upplever butiken tycker jag! Trevlig helg!//kram maria