lördag 12 januari 2013

God lördag!
Var uppe med tuppen i morse och
hade stalltjänst...men vi slapp i alla fall
skitväder denna dag alltid något.
Pappa var också så snäll och kom
upp och hjälpte oss.

Nu håller jag på att ska plocka undan alla jul
saker som har dröjt sig kvar innan jag ska
upp och rida och ta in alla hästar vi släppte
ut.
Tjejerna är överlyckliga för idag har slalombacken
öppnat här i byn, vinterns höjdpunkt
nu hoppas vi på vinter utan brutna ben=)

I kväll ska jag mysa till det med att gå ut och
äta med lite jobbarkompisar för att fira
Diana från Portugal som fyller år
Tyvärr lär jag ta mig dit med bil
för i morgon ringer klockan 06:30 igen
ha en bra dag!
:

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Så söta dom är flickorna! Och ut i backen, det låter så härligt och mamma upp i sadeln, det vet jag inte hur det är för jag har aldrig suttit på en häst, men det ska ju vara speciellt och härligt!
Agneta kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilka fina foton, söta tjejer du har. Gillar din tavelvägg!

kram Emma

Millygarden sa...

Hoppas ni fått en trevlig tjejkväll. Det är verkligen nått extra att få tillbringa en kväll med tjejerna och bara vara.

Har en sådan toppenkväll i veckan..den första på länge!

Kram Marina