torsdag 17 januari 2013

sommarflow

Åh vad jag längtar.....
efter fjärilar som flyger
frostfria husväggar
gröna träd och vimplar som böljar i sommarvinden
grilla och äta utomhus
bullkalas...♥
barn som är bruna med havrefärgat hår =)
stallhelg utan täcken och frukost i sadelkammarn
frukost i det gröna♥


glass i värmen..

Har varit på info för nyanställda i Falun idag...kllt som bara
den ute trots endast-6.
tur att man får jobba imorgon så att man slipper få sitt skador
på skinkorna=)
Ska förövrigt bli riktigt härligt med helg..
kram

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så är det alltid att vintern känns så lång, tur att vi går mot våren i alla fall. Härliga bilder.
Kramar
AnnaMaria

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej Gabriella!
Hoppas du haft en skön fredagskväll :O)

Kan skicka dem på posten på måndag.

Kan du maila mig på vitadrommaroch choklad@hotmail.com

Kram Milla

Vita drömmar och choklad/Milla sa...


Snurriga mig ;)
Såg precis att du lämnat din mailadress :O)

Mailar dig imorgon!
Kram Milla

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Härligt! Snart är vi där igen... snart. =)

Kika gärna in hos mig och hämta min rabattkod hos nätbutiken Tidlösa Ting - 20 % rabatt.

Trevlig helg!

Kram Emma