lördag 26 januari 2013

Trevlig Helg!!!

God Förmiddag!!
För en gång skull sov jag längre än till sex på helgen HÄRLIGT!!
Tjejerna och Johan är och åker slalom nu på fm...att det kan vara så kul=)

Själv ska jag och lilleman gå på en promenix och mata änderna
och lufta vovven innan ridtur står på schemat.

I kväll ska vi ha myskväll med tjejerna och gå på bio och restaurang MYSIGT!!
Är lite svårt att hitta på saker som passar alla åldrar så lilleman ska
få äran att sova hos sin lillasyrra..Tack Syster och Per
för lite uppbackning♥
Ha nu en härlig lördag!
KRAM♥

2 kommentarer:

Krusidull sa...

Hej Gabriella
ska kolla hur många som är kvar
hör av mig igen
Kram
Monica
ps.. skulle du ha den rödvit prickiga gardinen som du skrev om tidigare?
Mvh
Monica

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej :O)
Ser att du fått armbanden. Tur att jag hann få iväg dom innan jag blev sjuk. Ligger i influensa :(

Hoppas ni blev nöjda :)

Trevlig helg!
Kram Milla