måndag 14 januari 2013

Visst är det HÄRLIGT med rödblommiga barn♥
Tjejerna har tillbringat all ledig tid i våran

lokala slalom backe i helgen och haft sååå
skoj.Alla duktiga killar som varit där och
sprutat snö och pistat ska ha en stor eloge

Har lite lätt dåligt samvete att man inte hjälpt
till men det finns verkligen inte tid över
i vårat liv..skulle mer behöva sisådär
5 timmar till på dygnet hihi!!

300:- för säsongskort, 50:- för en dag
värmestuga att värma sig i och köpa
lättare förtäring i. Grillplats utanför
pulkabacke för de små. Längdskidspår
strax intill, Kan det bli så mycket bättre?
Välkomna hit!!

Avslutade helgen med att gratta kusin Lovisa
som blir tonåring idag. Vart bjudna på massa gott
fika och marängswiss.

Ute är det svin kallt idag men nu ska jag bylsa på mig och gå ut med hunden
Känner mig lite piggare från förkylningen idag så nu håller jag tummarna att
det är på väg åt rätt håll=)
Har dessutom varit en examplarisk snäll  förälder idag för jag har beställt 2 nya sängar
till våra tjejer för dom andra har gjort sitt nu....snällt va!!
Ha en härlig måndag
Kramizar!!


Inga kommentarer: