tisdag 5 februari 2013

Attans vad jag måste varit snäll♥ för dessa stod i köket till mig då jag kom hem från jobbet...
nu kan jag inte ens skylla på att det är halt

Hittade super billiga fotoalbum på Åhlens förra veckan så
att tjejerna kan göra ordning var sitt album från höstens
resa tänkte jag, Malva haka på direkt, mammas lilla pysseltjej

Ute har snön fallit mer eller mindre hela dagen
och det är väl i och för sig bra för helgens skidlopp
i våran by..


ny inköpta ljuslyktor Franzens endast 119:-

Nu ska jag inta löpbandet
SUCK såååå trist!
Kram

2 kommentarer:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Jag önskar att JAG hade ett löpband! Med kanonmusik till kan det inte vara trist ;O)

Vad snällt att köpa skor och vilken gullig text till :O)

Ha en trevlig fortsättning på kvällen!
Kram Milla

Kristina sa...

Hej på dig! :)
Vad flitig du är med bloggandet, själv tycker jag aldrig att jag har tid. Härliga bilder och härlig läsning, jag har läst ikapp! :)
Jag har också ett band men det är som du skriver urtrist!! Vad kul med en present och vilken härlig text på kartongen! :)
Ha det så fint Gabriella!
Kram!