lördag 23 mars 2013

Hej på er alla!!
Hoppas att ni njuter av lördagen♥
Här skiner solen och jag ska nu strax bege mig till
stallet för en ridtur för nu har lillfia blivit sjuk också=(
Har nyss varit med kidzen och inhandlat lite
lördagsgodis och istället för att köpa godis till mig
köpte jag kakfatet ovan som jag vart så kär i♥
Ett riktigt kap 99:-

Har beställt hotellnatt idag också, vart bara så kär då jag
såg alla bilder därifrån och även om det är länge kvar tills vi ska åka
så ville jag vara helt säker på att det inte blev fullbokat
Kan riktigt se mig själv ligga där med en iskall romdrink;)
Ha en fortsatt trevlig lördag
Kram
 





2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Tråkigt att lillfia blivit dålig.
Men du vilket fint ställe, ser lockande ut. Får jag fråga var det är någonstans?
Ha de gott, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow, ska du åka till ett sånt drömställe, kommer bli ljuvligt. Såg att du vann hos Håkan också, stort grattis.
Kramar
AnnaMaria
Ps, Carro är sonens sambo