torsdag 28 mars 2013

♥GLAD-PÅSK♥

God kväll på er!
Då har man avslutat kvällens arbetspass nu då och är
ledig i dagarna 4 JIPPEY!!
Då jag kom hem idag så väntade ett paket på mig
som jag vunnit på en annan blogg=)))
Håkan med bloggen http://maleviksrosentradgard.blogspot.se
Hade dragit mig som vinnare och vilket otroligt fint paket sen WOW

inuti paketet fanns lite smått och gott...så nu lär jag fixa ett till ris att
ha inne eller hur;)
Nej nu ska jag ta mig lite att äta innan jag ska mysa i soffan
barnen kommer strax hem från ridskolan så då ska
jag krama lite på dom oxå
Kram på er!

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin vinst, grattis igen.
Önskar dig en solig och glad påsk.
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Oj vilken fin vinst och sååå skönt att vara ledig denna helg. Jag jobbar fre-sönd. Men på måndag är jag ledig och vi är bjudna till svärmor på middag.
Vilken underbar resa ni har att se fram emot. Är ju faktiskt en stor del av nöjet att längta tills det är dags.
Glad påsk kramar Ing-Britt

Gårdsromantik sa...

...(\(\..♥../)/)
..( '.')....('.' )
o(_")").(“(“_)o
”˜˜”*°•. ˜”*°••°GLAD PÅSK!!!

Kram Maud
Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet