lördag 9 mars 2013

God kväll på er!!
Sitter här vid köksbordet och väntar på att få lite grillat på tallriken
är helt slut efter stallet idag, vet inte riktigt varför...
kanske för jag bara hade en ledig
dag förra helgen och sen fm vecka på det ....
Tjejerna har tillbringat lördagen med sina
favorit sysselsättningar stallet resp slalom♥
 Lilleman och jag har varit på
5 års kalas hos Alvin, mycket uppskattat .
.han var så stolt över sin Spiderman
godispåse då vi gick hem. 
Ovan visar jag förövrigt bild på
min nya fina vin
förvaring,
 tyvärr står den oanvänd för vi ska upp och kvällsfodra pållarna
Ha nu en skön lördag kväll!!


1 kommentar:

Hem & Drömmar sa...

Förstår så väl om du är trött efter att ha jobbat mycket. Brukar själv bli helt slut de veckor jag jobbar helg. Men idag har jag tagit ledigt och det känns lyxigt.
Snygg vinbehållare, har lika fast en röd och en vit i stugan och skulle gärna ha en rosa oxå. Var är den köpt?
Ha de gott, kram Ing-Britt