söndag 14 april 2013

God förmiddag!
Åh så härligt att solen lyser idag eftersom lördagens väder var
minst sagt  skitdåligt...såsade hela dagen igår och väntade att vädret
skulle bli bättre och att man skulle kunna springa en sväng
utan att bli dyng sur..kl 7 hann klockan bli =(
I går hämtade jag ställningen jag beställt från Ellos så
att vi förhoppningsvis ska få lite ordning på våra stallkläder
Jag tycker att den var så fin så det känns nästan lite
sorgligt att ställa den i garaget där den inte syns...



Thilde var med sina kompisar till Sala på hopptävling i går och kikade
Vill gratta Emma och Nisse till vinsten!!
Ha nu en härlig söndag!

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin ställning, ska kolla på Ellos.
Och så fint foto på häst och ryttare när det snöar.
Ha en fin vårsöndag
Kramar
AnnaMaria

Home2tiny sa...

Fräck ställning, kan hålla med om att det är lite synd att gömma undan den, men förstår att den blir himla bra att hänga stallkläder på. Härlig bild. Kramisar Tina

Joanna Halvardsson sa...

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_14.html#.UWvEwMqUmxA
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram