fredag 5 april 2013

trevlig helg!!

Åh fredag ljuva fredag♥
Avslutade arbetsveckan med att luncha med tjejerna ♥
"min" tandis har varit borta denna vecka så det har
varit en lite annorlunda men lugn vecka annars
men nu längtar jag tills hon kommer tillbaka så
allt blir som det ska;)
Va in och handla för mitt presentkort jag fått i födelsedagspresent
  A.S. HOMEYARD i Avesta
 innan vi for hem
Var även in på Åhlens och vart in love
i denna söta lilla skål

Helgen blir förövrigt lugn för vi har stallet hela helgen
och Malva ska ha stallet på ridskolan i morgon också
Sköt om er och ha det så mys
KRAM
 

3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Åh vad mycket fint du handlat!! Faller mig i smaken alltihop :).
Önskar dig en fin helg, kram Ing-Britt

Hus Nr.5 sa...

Tack snälla du :)

Vad kul att få shoppa loss på As homeyard!
Älskar den affären :)

Ha en skön kväll!

Kram Verra

Home2tiny sa...

Här har du en till som anser sig vara i sina bästa år o älskar inredning, kläder o rassel. Kul att hitta hit. Ha en härlig helg. Kramisar Tina