onsdag 24 april 2013

What a day for a Belibier=)

What a day!!!!!
I går var sannerligen en hektisk dag haha!!
Startade upp kl 05:00 igår och gick och la mig 03:30 i dag GÄSP!!
Men det var en underbar eftermiddag jag hade med ett gäng
underbara tjejer,,vilken idoldyrkande skara han har lilla Justin..
Måste vara en konstig känsla att ha fullsatta hus kväll efter kväll
var man än kommer i världen och jag LOVAR dom är
HELT hysteriska en upplevelse för livet att ha sett detta
fenomen som jag trots min ålder aldrig sett förut...
Åkte hem med en trött skara tjejer och jag var sååå
trött då jag körde trots att jag satt och mumsa
skumgodis och drack RedBull=9
Nu väntar en ny dag
kram

2 kommentarer:

Mamma Z sa...

Ja tänk om det funnits dyligt när vi var i den ålder.. Vi fick leka Abba.. Det var väl det närmsta idoldyrkan..haha..

Superskoj för tjejerna iaf. Måste vara ett minne för livet!

Home2tiny sa...

Måste vara ett minne för livet för tjejerna, den där Justin han finns o hörs överallt just nu, man kommer liksom inte undan honom.....Ha en härlig helg. Kramisar Tina