söndag 5 maj 2013

God söndag kväll!
MYCKET STALL HAR DET BLIVIT I HELGEN SÅ JAG KÄNNER
MIG RÄTT MÖR EFTER ALLT MOCKANDE HIHI!! MEN NU VAR
DET SISTA GÅNGEN OCH I SLUTET PÅ MAJ FLYTTAR VI  LILLGUBBEN
TILL MIN KOMPIS STALL, LITE LÄNGRE BORT MEN JAG SLIPPER DE HÄR HELGERNA
SOM SLITER LITE FÖR MYCKET PÅ MIN GAMLA RYGG=)

i GÅR VAR VI OCH BADA I AVESTA PÅ EM MYSIGT♥

EFTER RIDTUREN MED AMANDA OCH LUDDE
TYCKTE CHERRY ATT HAN BEHÖVDES SKITAS NER
LITE

Var med om en lite läskig incident också på ridturen
marken gav vika under oss på en till synes helt hård
och slät väg, Cherry gick omkull men som tur va
blev det bara lite skrap på knäet PUH!!
nu blir det ett avsnitt med Following innan
sängen kallar

2 kommentarer:

Anonym sa...

I constantly spent my half an hour to read this
web site's content everyday along with a mug of coffee.

Look at my page ... Kris Letang Authentic Jersey

Anonym sa...

My brother recommended I would possibly like this website.
He used to be totally right. This publish truly made my
day. You cann't consider just how so much time I had spent for this information! Thanks!

Here is my homepage Cheap Nfl jerseys