torsdag 23 maj 2013

Goodmorning!!
så var det torsdag igen då, tänk att en vecka kan gå sååå fort.
I dag är jag tandläkar lös så eftermiddagen lär väl inte gå så fort.
Morgonen idag tillbringade jag med en 6 km jogg med Ozzy
i skogen och det var nice, var ut i går kväll också och då var det
tungt SUCK!! Känns som Maran är lite fört närma nu  för min
dåliga kondis =)))))
Visar för övrigt mitt kap sen i tisdags då Malva och jag hade
fm mys i Västerås, scharf med stARS  som jag
velat ha ett tag men bara hittat dyra av, nu hittade jag denna för endast
99 riksdaler på GinaTricot♥ Snygg va!!
Nu ska kroppen tvagas och lunch ätas innan arbete

Åh himmel vad jag längtar efter semester resa:))))))
Syrran med familj åker nu och jag blir så avis
känns som våran resa är miles away men
fickpengar saknas lite av fortfarande så
det är väl tur kanske hihi!!
 


Inga kommentarer: