fredag 31 maj 2013

I kväll vill jag ge er ett tips=)
Dessa Happylight(ovan) som är så poppis nu hittade jag på en inredningsbutik
i Sverige 439:-
Den nedan som syrran och jag hittade på http://www.etsy.com/
hostade 88:-+ frakt vart TYP 150PIX
vilket fynd va och dom vart så fina i syrrans och doms
hall, måste beställa några jag med
 



Ska också passa på att ge en stor kram till mina goa
ungar♥ ibland är dom billiga men ikväll har dom varit
guagoa och även om det ibland är jobbigt att
ha tålamod med små barn så är dom
största delen så duktiga med extra brorsan
Ha nu en härlig kväll på er alla



1 kommentar:

Hem & Drömmar sa...

Vilka billiga bollar, måste jag kolla in så tack för tipset.
Härliga bilder på dina fina barn och dom verkar riktigt goa dina tjejer.
Sen måste jag ju peppa dig lite och tror allt du fixar loppet även om det kommer bli riktigt jobbigt bitvis men med lite envishet och jävlaranamma så fixar du det.
Ha nu en bra helg, kram Ing-Britt