tisdag 7 maj 2013

My new shoes♥

Och då speciellt dom här som jag kikat på ett tag
Hade nu turen att kunna köpa dom på 50%=)

HAPPY ME

Idag ska jag en sväng till Västerås på teckenkurs så jag
ska in och handla lite blommor på Plantagen
att grannarna slipper se hur eländigt jag har det
på framsidan hihi....
har verkligen inte haft någon lust alls att greja
ute då det varit så kallt och ruggigt...
men först blir det en dusch och poppa musik
efter promenixen med Ozzy
Ha en underbar dag alla kära
♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Kanonsnygga kängor .Underbart det låter med teckenkurs.Mysig att köpa blommor.Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look
of your site is wonderful, let alone the content!

Have a look at my web page ... NFL Jerseys Wholesale

Home2tiny sa...

Vilket fynd, grymt snygga kängor. Måste oxå ta tag i min framsida, ser för sorgligt ut just nu, med en halvtorr en som sett sina bästa dagar.....Får bli nya, fräscha blommor imorgon. Kramisar Tina