söndag 30 juni 2013

God Morgon!!
Då var det söndag igen då..och var är solen???
Känns inte som vi haft speciellt många dagar med supervärme så
att man är nöjd hm!! Igår hade jag fika besök av BÄSTA Anita,fick
fin blomma att förgylla mitt köksbord med♥
Vi åkte se vidare till Hedemora hon och jag var på

bjudning hos en gammal kollega, mycket trevligt och roande och
många goa skratt blev det.
Kvällen vart seg med tv tittande och inget mer..
skönt ibland det också=)

Idag skall det packas lite här hemma för imorgon em skall
dotter och häst skickas iväg på läger i 3 dagar
det är rätt mycket som ska med ...innan avfärd
imorgon ska vi hinna med lasarettsbesök med Lilleman i Västerås
Thilde ska skjutsas till grötkort kurs i Fagersta och
jag ska jobba em pass också...
känner mig lite stressad
inför morgondagen PUH!! men snart så är det semester=)
Nu väntar frulle
Ha en härlig dag!!



Inga kommentarer: