fredag 7 juni 2013

God Morgon!
I går var det väl en underbar nationaldag♥
vädret här hos oss var kanon. Var en sväng med
badsugna barn till sjön och dom tyckte det var sååå
skönt men jag tyckte det var kallt bara jag doppa tån

Tvättade sedan av hela verandan och laserade golvet
svart och blev jätte nöjd. Våran uteplats är verkligen
bedrövligt ful och vi har länge skjutit upp den i
prioriterings ordning så också i år ;) men  man
kan ju piffa lite med små medel också.
stack iväg och inhandlade  möbler också
igår ...från blocket. så nu klarar jag mig
till nästa år då vi MÅSTE prioritera verandan.

På kvällen var jag ut med Thilde och vän en sväng i skogen
dom red och jag gick..sen skulle dom sova hos oss;)
Idag väntar lite arbete på örnen..
trevlig helg!






1 kommentar:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jamen igår var både flaggan och vädret på topp !!
Tycker det ser jättemysigt ut på er altan !!
Visst har vår katt ett vackert namn...men jag blev lite förvånad när T berättade att det var så hon skulle heta..har heller aldrig hört en katt med det namnet !

Kraaaam