onsdag 3 juli 2013

underbar kväll..

God kväll!!
sitter här och myser med Malva och äter jordgubbar på verandan
Haft en härlig dag♥ var och kikade på stortösen och pållen
då dom red på ridlägret på fm.. sen vart det lite shopping
i Avesta innan arbete. Hitta en superskön tröja till mig
själv och lite kläder till Lilleman.

Då jag kom hem fick jag överraskning av Malva ..ny elvisp
som hon och pappan fixat..me like.

Nu ska vi fortsätta njuta..



Malva i sin nya hängmatta som hon valde
istället för  något annat i måndags;)
Kram på er alla!

2 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vilken fin visp, stilren och snygg!! Mums för jordgubbar, det äter jag varje kväll nu :-))

Ja du vår Wilma är då en riktig fegis när det gäller vatten, ute vid bäckar och sjöar kan hon gå i och ut så det når magen sedan vänder hon mot land igen :-)) fniss.... Men världens bästa hundras ändå, eller hur???

Ha en fin vecka!
Kraaaaam Paula

Home2tiny sa...

Jordgubbar, sommarens bästa godis. Ursnygg visp stilren o enkel, helt i min smak. Kramisar Tina