måndag 12 augusti 2013

hösten kallar

Ja.....känns som sommaren börjar ta slut.
Har idag börjat jobba efter en månads slappande..
Men det är skönt att vardagen kommer också
och tjejerna startar upp skolan och Lilleman far till dagis.
Jag hade några tysta timmar innan jag började i morse och
gissa om jag njöt;)
 
Satt igår och funderade över om jag ska fortsätta blogga eller ej
Att vara eller icke vara liksom hihi!!
Fyller det någon funktion eller=))))))
Ni får gärna skriva någon rad om era tankar
angående detta♥♥
Jag har BLOGGTORKA de lux


Tjejerna har fortsatt sin armbandsverkstad och sålt lite armband
på beställning,,,, gissa om dom är stolta..
Nej nu ska jag ta och natta oss alla i rimlig tid
Kram på er alla

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten!!!
Svårt för mej att säga om du ska fortsätta blogga eller inte....för det är ju första ggn jag tittar in till dej;)....gör som du känner för ;)
Kram bia

Liams faster sa...

Klart att du ska fortsätta blogga!

Hem & Drömmar sa...

Hejsan vännen!
Visst är det lite skönt att återgå till vardagen igen även om jag gärna haft liiite längre semester :).
Jag tror det är många som dragit ner på sitt bloggande efter denna underbara sommar och haft lite bloggtorka men om du ska sluta eller ej måste du själv bestämma, kan bara säga att jag skulle sakna dina inlägg och gärna ser att du fortsätter.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Hejsan!
Jag tycker det skulle bli väldigt tråkigt om du slutar att blogga eftersom jag nästa dagligen är in och tittar på din blogg. Det är ju klart att du måste känna efter vad du själv vill och orkar med.
Jag är imponerad över att du alltid har något att skriva om och dina fotografiers är så fina.

Hoppas du fortsätter, kram grannen Therese

Anonym sa...

Hej för min del känner jag att jag slutat kolla runt på bloggar och även slutat skriva, känns liksom en förgången tid ;) Men gör som du känner Kram Stina