fredag 23 augusti 2013

Så var det fredag igen♥
I morse hade jag bara 5 grader då jag åkte till jobbet och jag var bara
tvungen att stanna bilen och ta fram mobilen och föreviga
denna vackra och magiska vy
Visst är det väl härligt här i Sverige

Har gjort 2 pajer som ska tas med på kräftkalas
i kväll, har fått den ovan rekommenderad
av mina jobbarkompisar och jag hoppas
den är lika god som dom andra tycker.
Det är kall fyllning i...
Nej nu ska jag ta en dusch och packa
ihop lite grejer
ha en trevlig fredag kväll
Kram
♥♥♥


2 kommentarer:

Gail sa...

Hi Gabriella ! oh looks like a fine feast ! perfect for late summer too ! enjoy a good weekend ! Gail x

Marie maräng sa...

Vilken läcker morgonbild!!!

Så läckra pajer du gjort man blir riktigt sugen :)

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Marie