lördag 31 augusti 2013

Vaknade upp till en till början regnig lördag
så det vart soffslapp med fälttävlan på tv:n
Jisses jag blir alldeles mörkrädd då dom
hoppar dessa läskiga hinder.

Sen vart det uppehåll och Malva  körde syrran på
sin nya 4 hjuling till stallet medans jag snörade
på mig springskorna och fick mig en 8 km tur
brevid istället =)))))
Nu har jag gjort favvo pajen igen och en Västerbotten paj ska
tillverkas också innan vi drar på kräftskiva.
Thilde och Lilleman njuter ett varmt bad♥





3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig lördag .Ha nu det så kul på kräftskivan ! Kram Rita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas ni hade roligt på kräftskivan.
Jättefin soffhörna, mysigt med tv när det regnar.
Kramar
AnnaMaria

House and Garden by Bia sa...

Kräftor så gott....vi åt också det i helgen på torpet....och här öste regnet ner i natt, men nu är det äntligen bättre!!!
Kramis bia