torsdag 26 september 2013

God Morgon!
Har ni sett vad min engelska pelargon blommar fint fortfarande
frågan är bara när ska den åks in och hur ska jag förvara den i vinter?

Idag kommer syster och man hem från bröllopsresa
Har varit helt underbart att ha småtöserna här
och då är jag helt ÄRLIG =)
Sååå duktiga har dom varit♥

Har annars varit en vecka som jag kännts seg
Skulle haft semester och slöat känns det som
Har inte alls känt för att jobba och det är INTE
likt mig...tur det är semester om 57 dagar hihi!!
bjuder nu på lite höstbilder
kram och ha en bra dag




2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Iår ska jag bara vinterförvara en pelargon, den får stå i källaren där det är ljust. Och det var en vacker lönn ni har vid huset.
Kramar
AnnaMaria

House and Garden by Bia sa...

Vackra bilder ;)))
Önskar dej en fin och solig helg....här regnar det ;(....men det blir nog bättre snart ;)
Kram bia